Informacja

Informujemy, iż w dniu  14.01.2019r. (poniedziałek)

BIURO OBSŁUGI KLIENTA przy ul. Grabowskiej 29a  ( Targowisko ) pawilon nr 46

będzie czynne w godz. 8.00-14.00

Zapraszamy do naszych pozostałych BIUR OBSŁUGI KLIENTA:

  1. Asnyka 8       w godz. 9.00-16.00
  2. Partyzancka 27 ( siedziba Spółki )      w godz. 7.30-16.30

 

Informujemy,  iż w dniu 12.11.2018r.  (poniedziałek)

BIURA OBSŁUGI KLIENTA będą nieczynne.

 

W dniu 13.11.2018r. wpłaty na poczet opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi za miesiąc 10.2018r.  (pierwotny termin zapłaty do dnia 12.11.2018r.) będziemy przyjmować jako dokonywane w  terminie płatności.

 

ZAPRASZAMY