PRZYJMOWANIE ZGŁOSZEŃ O AWARIACH
POGOTOWIE WODNO-KANALIZACYJNE
Zgłoszenia o awariach przyjmowane są 24 godziny na dobę pod numerami telefonów: 994 i 62 738 77 40
Osoby zgłaszające awarię proszone są o podanie:
- imienia i nazwiska ( za zgodą osoby zgłaszającej )
- telefonu kontaktowego ( za zgodą osoby zgłaszającej )
- możliwie najdokładniejszej lokalizacji awarii, umożliwiającej szybkie odnalezienie i zabezpieczenie miejsca* ( nazwa ulicy, numer posesji, charakterystyczny obiekt w pobliżu miejsca awarii)
- opisu zgłaszanego zdarzenia* ( np. wyciek wody na ulicy, niskie ciśnienie wody, zatamowanie kanalizacji sanitarnej, brak włazu na studzience kanalizacyjnej itp.)
Dokonywane zgłoszenia o awariach rejestrowane są w komputerowej bazie danych. *informacje niezbędne
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych skierowana do osób fizycznych
Wodkan Przedsiębiorstwo
Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Ostrowie Wlkp., 63-400 Ostrów Wlkp. ul.
Partyzancka 27, zwany dalej Wodkan S.A., informuje, iż jest administratorem
danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych), zwanego dalej RODO, w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych.
W Spółce wyznaczono Inspektora
Ochrony Danych Osobowych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu
(62) 738-77-32, następującym adresem korespondencyjnym ul. Partyzancka 27
(63-400 Ostrów Wielkopolski) lub za pośrednictwem dedykowanego adresu e-mail:
daneosobowe@wodkan.com.pl.
Podstawą przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych jest udzielona zgoda – zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a) RODO w
celu zapewnienia usunięcia nieprawidłowości oraz świadczenia usług w sposób
ciągły i niezawodny.
Celem podjęcia czynności
naprawczych lub usunięcia nieprawidłowości, pozyskane w trakcie zgłoszenia
awarii informacje będą przekazane do właściwego wydziału, którego pracownik
może skontaktować się ze zgłaszającym awarię.
Dane osobowe będą przetwarzane
przez okres 3 miesięcy od daty usunięcia zgłoszonej awarii.
Każda osoba ma prawo do cofnięcia
zgody na przetwarzanie jej danych w dowolnym momencie.
Każda osoba ma prawo dostępu do
swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub
wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, przenoszenia danych oraz ma prawo
do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, funkcjonujący pod adresem 00-193 Warszawa ul. Stawki 2.
Podanie danych osobowych jest
dobrowolne, ale pozyskanie części informacji – numer telefonu – jest konieczne
dla skutecznego działania pracowników Wodkan S.A.